Canik'te Kırsalda Ulaşım Atağı
Canik Belediye Başkanı İbrahim Sandıkçı, kırsal mahallelerde yol yapım çalışmalarına devam ettiklerini ve yeni yollarla ilçenin ulaşım ağını güçlendirmeye devam ettiklerini ifade etti.
Canik Belediye Başkanı İbrahim Sandıkçı, ulaşıma yönelik yeni yatırımları ilçeye kazandırmayı
sürdürdüklerini belirtti. Kırsal mahallelerde yol çalışmalarına aralıksız bir şekilde devam
ettiklerini kaydeden Başkan İbrahim Sandıkçı, yol açma çalışmalarıyla ilçeye yeni yollar
kazandırdıklarını belirterek, ;Canik'imize yeni yollar kazandırıyor, ilçemizin ulaşım ağını
güçlendirmeye devam ediyoruz dedi.
Aralıksız Çalışma
Kırsal mahallelerde yol yapım çalışmalarına hummalı bir şekilde devam ettiklerini vurgulayan
Başkan İbrahim Sandıkçı,Ulaşıma yönelik yeni yatırımları ilçemize kazandırmaya, güvenli ve
konforlu yolları hemşehrilerimizin hizmetine sunmaya devam ediyoruz. Kırsal
mahallelerimizde ulaşım mesaimiz kesintisiz bir şekilde sürüyor. Mevcut yollarımızı daha
güvenli ve konforlu bir hale getirirken, gerçekleştirdiğimiz yol açma çalışmalarıyla ulaşım
ağımızın gücüne güç katıyoruz. Kırsal mahallelerimizde yol çalışmalarımızla birlikte eş
zamanlı olarak çevre düzenleme ve kanal yapım çalışmalarımıza da yoğun bir şekilde devam
ediyoruz şeklinde konuştu.
Benzer Haberler
BÜYÜKŞEHİR EV İÇİ TUTUNMA APARATI DESTEĞİYLE ÖZEL BİREYLERİN YAŞAMINI KOLAYLAŞTIRIYOR
Atakum Sahili 19 Mayıs’ta kırmızı beyaza büründü
19 MAYIS ŞEHRİ “SAMSUN”
LÖSEV Gönüllüleri Samsun Yarı Maratonunda Lösemili Çocuklar İçin Koştu
BÜYÜKŞEHİR TARAFINDAN LİSELER ARASI İNOVASYON YARIŞMASI DÜZENLENDİ
Canik Belediyesi'nden Havza'ya Yardım Eli
Yaşam Park öğrencileri seramik atölyesinde yeteneklerini sergiledi
YEDAŞ, HAVZA’DAKİ SEL FELAKETİNİN ARDINDAN SAHADA KESİNTİSİZ ÇALIŞIYOR