BAŞKAN İBRAHİM SANDIKÇI’TAN CANİKLİ HACILARA ANLAMLI ZİYARET
Canik Belediye Başkanı İbrahim Sandıkçı, hac ibadetini yerine getiren vatandaşları ziyaret etmeye devam ediyor.
Canik Belediye Başkanı İbrahim Sandıkçı, hac ibadetini yerine getirerek kutsal topraklardan
dönen vatandaşları ziyaret etmeyi sürdürüyor. Hac ibadetini yerine getiren vatandaşların
sevincini paylaşan Başkan İbrahim Sandıkçı, vatandaşlara Kur'an-ı Kerim, Türk bayrağı ve gül
suyu başta olmak üzere çeşitli hediyeler takdim ediyor.
"Gönül ziyaretlerimize devam ediyoruz"
Hac ibadetini yerine getiren vatandaşların sevinçlerine ortak olan Başkan İbrahim Sandıkçı,
"Canik’imizde gönül ziyaretlerimize devam ediyoruz. Hac ibadetini yerine getiren
hemşehrilerimizi ziyaret etmeyi sürdürüyoruz. Yüce Mevla ibadetlerini makbul, dualarını
kabul eylesin" dedi.
Benzer Haberler
BÜYÜKŞEHİR EV İÇİ TUTUNMA APARATI DESTEĞİYLE ÖZEL BİREYLERİN YAŞAMINI KOLAYLAŞTIRIYOR
Atakum Sahili 19 Mayıs’ta kırmızı beyaza büründü
19 MAYIS ŞEHRİ “SAMSUN”
LÖSEV Gönüllüleri Samsun Yarı Maratonunda Lösemili Çocuklar İçin Koştu
BÜYÜKŞEHİR TARAFINDAN LİSELER ARASI İNOVASYON YARIŞMASI DÜZENLENDİ
Canik Belediyesi'nden Havza'ya Yardım Eli
Yaşam Park öğrencileri seramik atölyesinde yeteneklerini sergiledi
YEDAŞ, HAVZA’DAKİ SEL FELAKETİNİN ARDINDAN SAHADA KESİNTİSİZ ÇALIŞIYOR