Başkan İbrahim Sandıkçı'dan Kurban Bayramı Mesajı
Canik Belediye Başkanı İbrahim Sandıkçı, Kurban Bayramı dolayısıyla mesaj yayımladı.
Canik Belediye Başkanı İbrahim Sandıkçı, Kurban Bayramı dolayısıyla mesaj yayımladı.
Yayımladığı mesajda bayramların kardeşlik ve dayanışma duygularının güçlenmesini sağlayan
özel zamanlar olduğuna değinen Başkan İbrahim Sandıkçı,Birliğimizi ve beraberliğimizi
güçlendiren, toplumsal yardımlaşma ve dayanışma duygularının zirveye ulaştığı bir Kurban
Bayramı'na daha kavuşmanın mutluluğunu yaşıyoruz. Bayramlar paylaşma, dayanışma ve
kardeşlik duygularını pekiştiren müstesna zamanlardır. Bu bayramı kültürümüzün en önemli
parçalarından olan yardımlaşma ve dayanışma duygularının gelecek kuşaklara aktarılmasına
vesile tayin edelim. Bu duygu ve düşüncelerle İbrahimce adanışı, İsmailce teslimiyeti temsil
eden mübarek Kurban Bayramı’nın mazlum coğrafyalar başta olmak üzere, tüm dünyaya
barış ve huzur getirmesini temenni ediyor, milletimizin ve tüm İslam âleminin Kurban
Bayramı’nı en içten dileklerimle tebrik ediyorum. Kurban Bayramımız mübarek olsun”
ifadelerine yer verdi.
Benzer Haberler
Canik'te doğan her bebeğe
Samsun’da 211 milyon TL’lik atık su yatırımda sona yaklaşıldı
BÜYÜKŞEHİR EV İÇİ TUTUNMA APARATI DESTEĞİYLE ÖZEL BİREYLERİN YAŞAMINI KOLAYLAŞTIRIYOR
Atakum Sahili 19 Mayıs’ta kırmızı beyaza büründü
19 MAYIS ŞEHRİ “SAMSUN”
LÖSEV Gönüllüleri Samsun Yarı Maratonunda Lösemili Çocuklar İçin Koştu
BÜYÜKŞEHİR TARAFINDAN LİSELER ARASI İNOVASYON YARIŞMASI DÜZENLENDİ
Canik Belediyesi'nden Havza'ya Yardım Eli